Det börjar bli dags...

Lördagskväll hemma i Eskilstuna. Jag håller på så smått och packar och funderar på vad som behövs när man åker till USA´s östkust.
Måndagmorgon åker vi till Arlanda för att ta flyget till USA. Ska bli kul som fan denna resa, och även lite annorlunda än förra årets resa till USA. Det är vad jag tror i alla fall. :-)

Vi är samma gäng som åker denna gång, jag, Timo och Carlsson. Men vi har även fått med ytterligare en resenär denna gång, Kim. Det är ingen kille jag känner sen förut, men han verkar vara en schyst kille, så jag är övertygad om att vi alla kommer komma bra överens. :-)
Dessutom är ju det mesta redan planerat i förväg vad vi ska göra, och sedan har vi ju allihopa ett stort gemensamt intresse: BILAR! :-)

För mig kommer denna resa fömodligen inte att resultera i något bilköp (som förra året), utan snarare delar till Oldsen i sådana fall.
Däremot så har Carlsson allvarligare planer på att köpa hem en Corvette. Så det ska bli spännande att åka och kolla på några olika objekt. Det är ju en självklarhet när man ändå är i USA, eller hur? ;-)

Man har även i vanlig ordning gått och blivit lite smånervös inför flygturen. Jag är förvisso inte jätterädd för att flyga, men jag tycker det är en lite olustig känsla då man är helt utelämnad och inte kan påverka situationen. Fast med några groggar (läs "Rusty nails" = Whiskey+Drambuie) innaför skjortan så brukar det inte vara några problem. :-)

Nä, nästa gång jag skriver nåt här, så bör jag vara på "American soil". :-)
Hej så länge mina vänner...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flygresan går bra =)

2009-09-13 @ 17:59:05
Postat av: tyuj

EAST?

2009-09-13 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0